2010-12-08


idag har vi varit lediga eftersom det är öppet hus på skolan. eftersom att SPIT inte kommer finnas nästa år så behövde inte vi vara där och prata om flexdagarna heller, skönt! lite tråkigt bara att vår linje inte kommer finnas kvar. men då slog det mig, varför kunde vi då inte få använda den ursprungliga planen för vårt skolfoto? det hade ju ändå inte spelat någon roll hur mycket våra lärare hade kämpat för att våra fördelar (flex) skulle hållas på en seriös nivå om det ändå kommer tas bort.

så, jag har spenderat min dag mestadels i sängen faktiskt. har haft ont i skallen större delen av dagen men trotsade värken och följde med mamma och mormor på handlingsfärd. först handlade vi mat och godsaker på maxi och sen tog vi en liten mini-shopping på lillänge. både jag och mor inhandlade oss ett par boots. tycker faktiskt om mina, så mycket så att jag övervägde att dom skulle få vara sängpolare inatt. jag hatar att ha på mig skor (typ som vanliga boots) som blir så breda och stora runt vristen, och därför var dom här så bra. jag hade fixat en bild men eftersom blogg.se är det sämsta som finns just nu så orkade den inte ladda upp min ynka lilla bild.

(jag vill gråta. min nagel gick av, trots att jag hade både skinnhandskar och fickor som jag stoppade händerna i, och nu gör det jätteont. jag ska nog besöka akutavdelningen imorgon (skämt), alternativt medicinskåpet hemma he-he-he.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0