2010-12-09


den här dagen ska jag komma ihåg. jösses vilken bra dag jag har haft för mig själv hemma! började dagen med en promenad i vinterkylan. när jag kom in kastade jag på mig träningskläder och tränade en timme, och därefter la jag mig i badet, peelade hela kroppen och gjorde inpackning i håret. när jag kom ner käkade jag frukost och satte mig framför tv'n med en kopp te. här fastnade jag däremot och ska nu börja på min flexuppgift. jag ska välja ut 4 personer, 2 historiska personer och 2 religiösa (?) personer, till en middag. det kan bli intressant det här. det som är lite jobbigt är att det finns så otroligt många att välja på! dessutom måste jag bestämma mig idag..

over and out, har inte tid med sånt här trams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0