2010-12-12


borde boka biljett till rihanna med matte och julia. borde träna in min redovisning jag har på tisdag. borde göra klart arbetet vi har i pedagogiskt ledarskap, som vi har haft hur lång tid som helst med. borde beställa skoterkläder om jag ska ha några när det är dags för premiärturen. borde börja vända på dygnet istället för att somna vid 3 varenda natt (äh, det är snart lov). borde egentligen satsa på att göra allt det här ikväll MEEEEEN drog till marius och kikade på film istället :ppPPpPPPpPpp. kult!

idag vaknade jag, följde med mamma ner till momma och fikade lussebullar till frulle. himmelskt gott! sen åkte jag och mami vidare till jysk och alla sånna gosaffärer. satsade på att ligga steget före hela tiden, men det slutade bara med att jag tappade bort mamma hela tiden. borde sätta koppel på henne snart!

hörs hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0