2010-12-15


idag har varit en mysig dag, rakt igenom. fick en sköön sovmorgon till 12 och då gick jag och käkade lunch med jennan. det var inte så gott, men trevligt sällskap fick jag i alla fall! Sen satte jag mig datasalen och gjorde klart min powerpoint och väntade på att klockan skulle gå. Halv 2 hade jag redovisning och det gick nog... bra. Efter skolan åkte jag hem och inväntade papsen. När han kom hem skjutsade han mig till ridskolan och där var det full rulle.

Ikväll var det dags för årets motsvarighet till tidigare års julshow. Det fanns varken tid eller engagemang till en julshow, men det här blev nästan samma sak. Först var det ett luciatåg med söta barn som sjöng. Därefter var det presentation av samtliga ridskolehästar, och där fick jag och stackars lilla sjuka Max visa upp oss. Sedan var det dragning av "bästa försäljare" och "bästa grupp" angående korvförsäljningen. Efter det gjorde Viktor en vacker riduppvisning, och sedan var det lottdragning med kanon-priser. Sjukt imponerad! The grand final var ju såklart på slutet när Sandra körde in med Månfuxen i ridhuset och Linnea kastade godis till alla barn. Vackert, mycket vackert.




puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0