2010-12-19


åå vad skönt det var att sova en natt i stugan. man mår så jäkla mycket bättre där, och det passade sig verkligen efter fredagen med flickorna. herrejösses! hur ska studenten sluta om det slutade såhär en vanlig utekväll?? hahaha. nu lämnar vi det där.

ikväll har jag bakat och pysslat inför jul med mamsen. jag har pimpat ett pepparkakshus och klätt julgranen ALLDELES själv. det där med pimpningen av pepparkakhuset tog dock knäcken på mina tummar. nu går det bara att böja om jag gör det i slowmotion, men det gör inget för det blev ju hemskt fint ändå. vi pausade med en fika hos momma och därefter följde jag och bror med matte, julia och marius till dvärsätt en sväng. nu är det dags för lite finslipning på uppgifter som ska in imorn! tjoho. mmsar in bild på mitt arma lår snart.


dessutom har jag BOKAT BILJETTER TILL RIHANNA!!! helt galet kommer det bli. jag och julia ska se henne i globen den 1 november nästa år. det är 100 år dit men rätt vad det är så är det dags. CAN'T WAIT!!! :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0