brrrrr, it's cold in here


jag älskar vintern! även fast det känns som att röven ska frysa fast om man råkar sätta sig någonstans så älskar jag allt som har med vintern att göra, förutom kylan då! idag har jag haft en mysig dag på stadens gator med madelene. vi har handlat lite julklappar på mindre än en timme och resten av tiden spenderade vi på pause. det var längesen jag skrattade så mycket med mat i munnen. hon är ju för fantastisk madelene! det var dessutom ett tag sen vi umgicks och det kändes att det var på tiden. mer sånt <3.

ikväll samlades vi ett gäng hos marius och kikade film. vi började med kung fu panda som gick på tv'n och fortsatte sen med eva&adam och pistvakt. skratten ekade i hela rummet och magen gjorde ont emellanåt. man måste ju bara älska det! imorgon drar vi på julmarknad. jag, julia och tim än så länge. förhoppningsvis hänger det på fler. tim har lovat allt från rushkana (stavning?), grottkrypning, trähästridning och smuggelslädar. lär bli en intressant dag, precis som när man var 5 år och älskade jamtli. får ju inte glömma att vi lär spendera mest tid utanför jamtlihuset eftersom hela grejen handlar om att gå på julmarknad. kan tänka mig att det blir någon kolbulle och en och annan karamell imorgon. gott!

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0