Dag 15


Dag 15 – Mina drömmar

Å herregud. Jag har så otroligt många olika drömmar, av alla dess slag. Förutom världsfred och att alla i min omgivning ska må bra så finns det såklart andra drömmar. Det är allt från professionell hoppryttare, till hollywoodfru, till advokat, till programledare och skotercrossförare. Jag kan ju inte påstå att jag är på god väg till någon av dessa drömmar, men jag har helt enkelt inte hunnit med livet. Det känns som jag nyss började rida, och nyss tog min skoterlicens och fick min första skoter. Hade jag kanske varit med lite från början så hade jag nog varit en bit på väg. Det gäller helt enkelt att inse att tiden går fort.

Just nu är min dröm att tiden ska gå fort till studenten och att det blir den bästa tiden i mitt liv hittills. Har svårt att tänka mig motsatsen men min störtsköna klass och mina bästa brudar. Min dröm just nu är dessutom att det ska stå en fin och blank skoter i min stuga på julafton. Lever fortfarande på hoppet att jag också ska få en skoter i julklapp, eftersom min käre broder fick det för något år sedan. Det får gärna vara en Lynx den här gången. Känner på något konstigt sätt att den är "rätt" för mig. Fast rosa ska det såklart vara..




Dag 16 – Min dag
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Om jag vann en miljon skulle jag..
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Film
Dag 30 – Om mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0