Dag 16


Dag 16
– Min dag

Jag började min dag väldigt tidigt för min smak. Råkade somna om, fast bara i 10 min. Fick skynda mig lite extra men kom till skolan i tid. Jag startade dagen med ett tal om terrorism. Kanonkul! Därefter väntade någon timmes hål, som vi dödade genom att sitta i fiket (som var stängt). Fanns inga bullar att köpa... Därefter fick vi en genomgång om veckans flexuppgift och sedan gick vi på donkis och käkade lunch. Engelskan var så ointressant, så den lämnar vi.

Efter skolan så åkte jag och bästa madelene på upptäcksfärd med bussen. Vi åkte via Kännåsen och Dille. Inte för att vi aldrig gjort det förut, utan för att det kändes som att det skulle få fortare än att döda tid på busstorget i en kvart. Dumt val. Tråkig väg och när eleverna från Dille dessutom klev på bussen luktade det allt annat än gott hela vägen hem till Ås.

Ikväll har jag och åse skitpåse spenderat kvällen i sporthallen. Herrarnas basket såklart, vad annars?! Dom vann med ungefär 20-30 poäng skulle jag gissa. Kommer inte riktigt ihåg siffrorna. Kändes lite som att självaste filip ferm är en del av basketkvällarna, men han befinner sig i Umeå och är nyopererad. Fick rapport om att det hade gått fint och att han gick på drugz, så då kunde jag koncentrera mig lite mer på matchen. Sjukt nojjig för operationer!!

Det var min helintressanta dag. Imorgon är jag ledig, så nu har jag helg. Gött!


Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Om jag vann en miljon skulle jag..
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Film
Dag 30 – Om mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0