Dag 18


Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Mina födelsedagar brukar se ungefär likadana ut så jag kan inte direkt peka ut någon som har varit bättre än någon annan. Så länge min underbara släkt kommer, tårtan är god och presenterna bra så är jag nöjd! Det enda som kan höja pluspoängen ytterligare än om vädret är najz. Då är det en bra dag!

Jag kan däremot berätta om min värsta födelsedag. Kanske lite oväntat, eftersom det vanligtvis brukar vara den bästa för många andra, så var den värsta födelsedagen min 18-årsdag. Mina vänner drog ut mig på rabalder dagen innan och såg till att jag knappt kunde stå upp när det var dags för hemfärd. I ärlighetens namn så kommer jag inte ens ihåg hur jag tog mig hem. Det enda jag vet efter det är att när jag vaknade på självaste födelsedagen så mådde jag så dåligt att jag sov bort halva dagen. Jag gick sedan runt med huvudvärk och illamående hela dagen och kunde inte njuta av varken tårtan eller alla gäster som sjöng. Tack vänner! Haha. Fast å andra sidan så hade jag ju haft en superkväll innan...


Presenter


En mindre smickrande bild som är tagen någonstans nedanför Boda-borg-huset, tror jag.

Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Om jag vann en miljon skulle jag..
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Film
Dag 30 – Om mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0