Dag 20


Dag 20 – Den här månaden

Den här månaden har varit kall, blöt och snöig. Den har också gått alldeles för fort. Om lite mindre är 2 veckor är det julafton och jag har bara inhandlat en endaste liten julklapp, av typ 78634872 st. Samma visa varje år. Den här månaden har också varit konstig. Jag kan inte riktigt förklara men det känns som att huvudet har stannat hemma när kroppen har varit ute på rabalder. Jag ska köpa spännband till nästa månad så jag får med mig skallen framöver.

Förhoppningsvis blir resten av månaden mysig och julig. Det här måste nog vara min favoritmånad på hela året. Dels för att det är juligt och fint överallt, alla är på myshumör och det går att köra premiärturen med skoter. Hade gjort det nästa helg när la familia ska mot Åkersjön, men en annan har ju tagit på sig jobb på lördag. Kosing!!


Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Om jag vann en miljon skulle jag..
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Film
Dag 30 – Om mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0