Dag 22


Dag 22 – Det här upprör mig

Någonting som upprör mig, och något som för tillfället har varit aktuellt ett tag, är mig själv. Jag sumpar flexuppgifter och får sitta kvällen innan och slita som ett djur. Tror att jag är klar, men när jag läser uppgiften noga den här gången så inser jag att jag har missuppfattat hela uppgiften totalt. Och det händer ungefär 9 fall av 10. Jag tränar väldigt sällan, även fast jag lovade mig själv en vältränad kropp till Beach 2011 och framförallt STUDENTEN. Nu är det nog!

Något mer som upprör mig är kylan. Vinter i all ära, men måste det va så kallt så att man fryser ballen av sig?! Vem kom på den dumma idén? Och vad är vi för idioter som går med på det?? Nä, nu sätter jag ner foten, nu får det vara nog med trams.


Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Om jag vann en miljon skulle jag..
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Film
Dag 30 – Om mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0