Dag 23


Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Mina vänner och min familj får mig att må bättre. Dessutom älskar jag när man kan sätta sig på ett fik någonstans (helst pause) och bara slappa, alternativt gå ut på krogen och ta en öl i ett bra sällskap. Någonting som jag också mår bättre av är shopping, och helst i stora mängder. Därför mår jag superduperheltokej nu såhär i juletider när man handlar julklappar för en förmögenhet, samtidigt som man lever i ständig ångest ända tills pengarna rullar in på kontot igen.

Det som utan tvekan får mig att må bäst är helt klart hästarna eller skotran.




Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Om jag vann en miljon skulle jag..
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Film
Dag 30 – Om mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0