Dag 24


Dag 24 – Det här får mig att gråta

Förutom när någon i min närhet går bort, eller andra sjukt sorgsna saker, så börjar jag storböla till exempelvis Extreme Home Makeover, Svenska Hjältar Galan, Fadderprogram, osv. Jag gråter också till låtar som har en fin och betydelsefull text, och låtar som påminner om vissa saker. Jag gråter också till ett speciellt youtube-klipp om en kille som har varken armar eller ben men inspirerar unga människor via föreläsning. Han är så klok och fin! Man vill ju bara gråta, och då gör man tydligen det.

Jag gråter också när jag skrattar väldigt mycket, som dom flesta andra. Det händer mer eller mindre varje vecka om man går i samma klass som mina tokar. Pusss! <3


Dag 25 – Om jag vann en miljon skulle jag..
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Film
Dag 30 – Om mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0