Dag 25


Jag vill egentligen bara strypa den som kom på den här listan, men jag ger fasen inte upp efter 24 dagar. Även fast det har tagit mig 2 veckor att fortsätta på Dag 25 så måste jag. Jag har inte slösat tid för att skriva inlägg om 24 speciella saker för att sedan ge upp när det är 6 dagar kvar...

Dag 25 – Om jag vann en miljon skulle jag..

Den här är otroligt enkel. Jag är inte lika mogen och smart som min vän Julia, som skulle spara mycket av pengarna, jag skulle handla upp ALLT på en gång. Utan tvekan så skulle jag först och främst gå till närmaste bilaffär och köpa mig en fet bil, därefter gå på Oktan och köpa en Lynx, och sedan kanske fortsätta min lilla shoppingtur med en resa någonstans - typ New York eller Californien. Mums!


(gammal bild som fanns på datan, men ja tack!)


D-R-Ö-M-M-E-N




Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Film
Dag 30 – Om mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0