Dag 26


Dag 26 – Mina rädslor

x Att bli lämnad ensam, helt själv, någonstans där det finns spöken
x Döden
x Att någon i min närhet ska bli skadad eller sjuk
x Att jag ska bli skadad eller sjuk
x Ormar, stora spindlar och andra äckliga och onödiga djur
x Att någon av mina vänner ska skjuta fingrarna av sig med raketer på nyårsafton
x Att jag inte hinner bestämma mig för vilken balklänning jag ska beställa innan balerna



Lutar åt att det blir den här sortens modell åtminstone, färg har jag inte bestämt än. Det finns ju som en del att välja på om man säger så. Blir knivigt det här...


 
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Film
Dag 30 – Om mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0