Dag 28


Dag 28 – Det här saknar jag

Jag kan inte låta bli att sakna tiden på Ås skola med niobe. Första åren bråkade vi, bråkade vi och åter bråkade vi... men med åren lärde vi oss att uppskatta varandra och började så småningom att komma mer och mer överens. Mycket handlade om, utan att man vill inse det, att vi tjejer var lite elaka och bitchiga mot stora delar av klassen. Det var nog vi som växte upp och tänkte lite mer verklighetstroget de senare åren. I nian åkte vi på klassresa till Göteborg och bodde på ett mysigt och förvånansvärt fräsht vandrarhem. Vi hade otroligt tur med vädret vilket resulterade i att vi umgicks mycket ute på gräsmattan med lekar, gräskrig och mys. Ett plus var ju också att vi fick återse vår kära gamla klasskamrat Niklas som tidigare år förgyllt vår tillvaro med mycket positivt. Ja, jag skulle kunna fortsätta hur långt som helst med hur mycket jag saknar ås-klassen... Vi var bäst!!
(Jag saknar också att ha sisådär 500 meter till skolan. Att kunna gå till skolan 5 min innan man började)










Dag 29 – Film
Dag 30 – Om mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0