hej vänner! jag befinner mig i stugan på r...

hej vänner! jag befinner mig i stugan på rehab efter gårdagen. herregud alltså, det behövs verkligen. vi gjorde sällskap med hannas kompisar på frösön, käkade chips och myste lite. sedan drog vi vidare till några kompisar till dom och där drog jag en fet vurpa i stentrappan. (bildbevis KANSKE kommer)!! vidare till o'learys och därefter åkte jag hem med en bil som strejkade i lugnvik. men hem tog jag mig på nåt vis i alla fall. imorse klev jag upp 7.30 (fortfarande full) och drog iväg till ridskolan. där har jag spenderat hela dagen och dessutom hunnit med en liten ridtur på min ridlärares pållehezt. han var snäll! direkt när jag kom hem så visade det sig att la familia var påväg till åkersjön och jag är ju inte den som är den, så jag hakade på. ikväll har jag mått illa, sovit till och från, kollat på grinchen och ätit juleskum. nu är det dags för sömn, på höger sida. ska aldrig mer gå i en blöt trappa med sveriges halaste skor. jag överdriver inte när jag påstår att blåmärket täcker halva mitt lår. mammas min var obeskrivlig.. puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0