jag får liksom ingen ordning på mitt liv


den här dagen har varit käpprätt åt helvet kan man nog påstå utan att ljuga. det började med att jag sov, inte alls så länge faktiskt. sen satte jag mig framför datan i full fokus och tänkte skriva ett tal på 4-5 min. jag började, skrev en mening, och där var det tvärstopp... jag har suttit och glott på dom där ynka meningarna som jag skrev igår i mer än 3.5 timme. det slutade med att jag, för någon minut sen, skickade ett "cry-me-a-river-mejl" till min lärare och förklarade min situation. det är med sorg i hjärtat jag förklarar mig besegrad av terrorismen!

istället drar jag och badar inför en utekväll. orkar inte gissa vad som kommer hända och ske ikväll när mitt liv är på bristningsgränsen och humöret i botten. hoppas att bästa tjejerna kan råda bot på det, och det tror jag dom kan. men först en förfest med grabbarna och madelene, sen vidare till maria i stan, sen olles! yeah dude.


det finns ett bra ord som kan beskriva min känsla just nu - HORLIV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0