skitliv


oooooookej... nu har jag nog överträffat mig själv. det här måste vara rekord. jag har nog aldrig i hela mitt 18 åriga liv suttit upp till klockan 02:30 för att plugga! till saken hör också att jag har en hel dag på mig imorgon till just det här, men väljer att plåga mig själv med att göra det nu istället. dessutom påminde johan mig om pedagogiskt ledarskap-uppgiften som ska vara inlämnad snart. det var nog därför jag fick panik. jag har satt ett mål att jag ska plugga till minst 05:00. då kommer jag förmodligen vara klar, även om jag kommer sova bort hela dagen imorgon istället då. ibland undrar jag hur jag tänker, men så får det bli idag...

har haft ett mycket trevligt (och mindre trevligt) samtal med min mycket kära vän åse ikväll. det är lustigt hur man kan ha en sådan bra kontakt även fast man väldigt sällan "hörs". vi har känt varandra väldigt länge och har ibland varit ifrån varandra en lång tid, men när vi väl pratar igen så känns det som det var igår. klyshigt, men sant. hon är en riktig vän den där åse. tur att hon förmodligen gör mig och madelene sällskap på krogen imorn. blir ju kalaskul!

håller även tummarna för att madelene klarar uppskrivningen imorn!! tjoho



back to Hamas and the terrorism.................. punkt-vm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0