100203

Februari månad och lite mer än 3 månder kvar tills jag fyller hela 18 år. Ångest ångest ångest!!

Sitter för tillfället i SPITs berömda datasal. Här där ingenting händer. Vi ser skitbusy ut men ingen jobbar egentligen. Kanske är det denna datasal som gör att vi på SPIT har coaching med Elevhälsoteamet lite titt som tätt. Det har inte hjälpt särskilt mycket men det är soft att fika och bowla. Vi kan nog med ärlighet kalla oss Wargens egna lilla MICA. Vi sitter här nere i bunkern dag ut och dag in, och när vi väl blir utsläppta blir vi vilda som djur. Det visade sig förra veckan när Kicki ramlade i trappen och våra skratt och skrik hördes ända till ljuskorridoren. Skäms vi? Neeee va.

Ikväll ska jag besöka Ås ridskola för ett ridpass. Jag har inte varit där sedan förra onsdagen av olika orsaker. Har väldigt dåligt samvete för att jag tog på mig att rida Oden, men har inte ridit honom sedan... väldigt länge. Ska ha honom på torsdag och förhoppningsvis efter helgen. I helgen har Bossen (pappa) bestämt att hela familjen ska skotta av taket på stugan. Han vill ha ihjäl oss. Jag smiter nog iväg på ski-doon när pappa inte tittar åt mitt håll. Hehehe.

Nu ska jag ta tag i min rapport om barnarbete. Den ska vara klar nästa veckan och som vanligt har jag inte gjort ett dugg. Och ändå har vi haft mer än 2 veckor på oss. Jag blir galen på mig.

Dead Silence igår med Camilito, och jag kunde inte sova inatt. Jag skämtade när jag sa att vi skulle drömma mardrömmer om Mary Shaw men det blev inget skämt till slut.


puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0