100204

Typiskt att jag ska gå och bli sjuk precis nu. Bara för att jag till och med råkade ha sovmorgon (och dessutom ingen drama) så ska jag bli sjuk. Mamma har varit förkyld som satan i flera dagar nu, så nu är det väl min tur. Förhoppningsvis så fungerar pillren jag fick av henne imorse så att jag slipper ligga hemma i helgen. Tror det blir stugan för familjen och en vän i helgen, ser ingen anledning till att vara hemma om jag ändå ska vara förkyld.

Morgondagen spenderas på skolan (JAG SKA). Vi ska se en teaterföreställning på Storsjöteatern kl. 10 så jag kan inte direkt påstå att jag kommer bli slutkörd av skolarbete. Rättskunskapen skulle jag däremot gärna slippa, men snart är det prov och då går det bara inte hoppa över någon lektion. Har inte jobbat med uppgifterna i boken och den ligger dessutom i skolan så Kerstin kommer kanske halshugga mig imorgon. Men vad gör det om 100 år?

Nu är det snart CSI och då sitter jag självklart bänkad framför tv'n!!

C YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0