100228


Förmiddagen har jag spenderat på min gamla skola, i min gamla matsal. Ridskolan hade tävlingsmöte/årsmöte och jag var bänkad. Vi höll på i 3.5 timmar och kunde konstatera att det finns en del att göra inom klubben. Det blir roligt, jag är pepp i alla fall! På att se resultat framförallt.

Sen har la familia ätit middag hos moster med familj. Jag åt så mycket så att det kändes som att leggingsarna skulle spricka, och innan det händer liksom, trots att jag ätit kakor och druckit varm choklad någon timme innan. I vanlig ordning efter middagen så var det kakor och kaffe, och numer också OS. Det som intresserade mig mer var dock brors surfande. Han kikade på skoterfilmer och jag har inte kört skoter på ett par veckor. Får nog bli en tur upp till stugan inom kort. Nu är skotern hemma på lagning men den ska jag nog kunna laga på en kväll (läs pappa och bror).

Nu har jag absolut inte tid för det här för nu ska jag plugga religion. När jag är klar ska jag veta ALLT om kristendom, mer än jesus själv.


punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0