coca-cola och solariebränna


Nymålade naglar och en hund med damp. Det har min kväll bestått av!

Imorgon på skolan ska det skrivas artikel från 1800-talet så jag packar ner min lilla dator i min väska och hoppas att skolans trådlösa behagar fungera. Mitt mobila bredband verkar ha lessnat på mitt surfande och säger nog snart upp sig verkar det som. Oförskämt. Kanske fungerar bättre som en backup-plan istället.

Nu hör jag att det vankas kvällsfika i köket så nu lämnar jag mitt mobila bredband för ikväll


puss


(Kom ju på att jag måste berätta för er tappra läsare att jag har läst en halv engelsk roman ikväll. I brist på annat liksom. Ganska nöjd med mig själv nurå. Ska se om jag kanske kan läsa ett par sidor till innan jag slocknar ikväll. Jag hoppas ni är lika imponerade som min engelskalärare kommer bli när jag berättar att jag frivilligt läser engelska romaner på min fritid. PLUSPOÄNG!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0