freeeezing cold

DET ÄR FÖR KALLT NU, JAG VILL INTE VARA MED LÄNGRE. NU KAN DET BLI SOMMAR

----------

Ganska så härlig dag idag faktiskt. Imorse hade vi (som vanligt) en alldeles för lång och seg genomgång med Michael. I slutet av alla hans genomgångar så bara ekar det i huvudet och det är nästan skavsår i öronen. Man önskar bara att man kunde trycka ner en fet raggsocka i halsen på han eller nåt. Efter lunch gjorde vi lite busigheter nere på SPIT och sen kollade vi på konsert i aulan. Jag har hittat min blivande man. Jag ska tamejfan gifta mig med killen som sjöng sist!!! Vilken feeling han hade för låten alltså. Rösten och sången var "to die for", helt klart (IRONIIII).

Jag har sovit i ett par timmar nu på kvällskvisten och sedan har jag plågat min hund med en promenad ute i det härliga och helt klart behagliga vädret. Jag har även grävt fram alla kläder jag ska packa på mig imorgon. Jag tänker inte frysa!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0