long time ago

Längesedan jag slängde iväg en uppdatering vilket säkert resulterar i att jag skriver av mig alldeles för mycket nu. Bara en förvarning sådär.

I helgen har jag tränat hästhoppning för Tusse och ridit Oden torsdag-söndag. En riktig hästhelg skulle man ju kunna säga och det händer ju inte allt för ofta. Kul har det varit!! Jag och Oden har minsann galopperat himla mycket i helgen och det har resulterat i mycket svett och faktiskt lite blod, men inga tårar däremot. Möjligen fart-tårar isf...

Gick en sväng på stan med Sara efter skolan. Vi drack te på tehuset och pratade om allt mellan himmel och jord. Blandat med folk på tehuset och det skrattade vi gott åt. Bland annat en snubbe som kom in och satte sig med en folle vid ett bord. Det var dock inte lika roligt när vi fick veta att det var något "projekt" som dom filmade. Flickan fyndade en fin jacka för 49 rikstaler. Inte illa pinkat skulle jag säga. Jag hittade mig en fin väska som passade mig i smaken och ett par grymma solbrillor på Specsavers. Pengarna rullar inte in så jag måste nog hejda mig ett tag. Hade inte Saras tur på prislapparna tyvärr.

Nu ska jag bänka mig i soffan för om en timme börjar CSI. Jag har sett fram emot det hela dagen faktiskt, don't ask why. Tänkte ju kika när Åse red idag men hon red redan 16 och jag var tankspridd och trodde det var 20. Confused!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0