lovestoned


Gick hem tidigt igårkväll/natt så jag satt och samtalade lite med min hund i soffan en stund innan läggdags. Det var ett givande samtal där vi båda hamnade i min säng och slocknade på mindre än en minut. Kåmpizar.

Idag har jag ridit årets tävlingsdebut på den fläckiga lilla tjocka ponnyn. Vi slog till på en LB och startade året lika som vi avslutade förra, med en blågul rosett. Hade ju varit roligt med några fler i min kategori, men man kan ju som inte få allt här i världen. Tacksam är jag i alla fall för att ponnyn hoppar och hoppar. Kändes som jag red slarvigt mest hela tiden och lyckades tappa stigbygeln efter 5an och hoppade 6an utan stigbyglar. Hujedamej, det gillar jag inte. Vi lyckades ta oss i mål med 0 fel och en hyffsad tid så jag är supernöjd ändå, och ponnyn är det ju verkligen inget fel på. Det är piloten som måste koncentrera sig lite emellanåt.

Tävlingsmöte och Årsmöte imorgon. Och kanske en liten ridtur på Odin.





(Måste ju även tillägga att jag faktiskt ska spendera natten helt ensam i mitt hus inatt. Jag behöver nog inte påpeka hur rädd jag är att någon ska äta upp mig om jag somnar. Dygna?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0