shake what ya' mama gave ya'

Har nyss läst igenom vår nya idrottsuppgift och jag är hur peppad som helst att verkligen gå in för det här helhjärtat. Det går ut på att göra ett eget träningsprogram för 8 veckor och sedan följa det. Jag ska fan följa mitt schema helt och hållet och uppnå de egna målen jag sätter. Här ska tränas!!

Drar vi inte till stugan i helgen så börjar jag redan på lördag. Pepp pepp pepp!!!!!

Gjorde en ganska fet tabbe såhär på kvällskvisten. Jag stog och smörjde in ansiktet framför spegeln och fick se en liten skinnflik på näsan där jag förfrös mig i helgen. Den ska jag ta bort tänkte jag och greppade pincetten. Med viss precision fick jag tag på den och drog lite försiktigt. Vips så följde halva näsan med och ont gjorde det. Så nu är jag skinnlös på näsan och förstår inte riktigt hur jag ska bära mig åt imorgon när det är dags för smink. Jag tror jag sätter på ett plåster så jag inte klöser där inatt. Jag brukar som ha en tendens att klia lite för hårt när jag sover. Dagens i-lands.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0