100106

Jag lyckades ju virra bort att det faktiskt inte var meningen att det förra inlägget skulle ha exakt samma titel som denna. Klockan hade passerat 00.00 och då blir det ju som det blir. Inte så mycket att göra åt nu tänker jag

Dagens mest intressanta var min lilla promenad från sängen till vardagsrummet där jag bänkade mig framför brorens Xbox. Jag har spelat GH hela förmiddagen och på eftermiddagen badade jag och fikade. Fyfan så ointressant mitt lov har varit om man bortser från skoteråkningen. På fredag blir det ändring för då ska det mötas upp klasstjejer inne i stan för en fika. Förmodligen - 30 grader då också, men det kan inte hjälpas. Jag och Jully har redan planerat att skämma ut oss med täckbyxor. Men äh, kläder efter väder har jag hört.

Morgondagen ska planeras in i minsta detalj för att inte bli lika händelsefattig som den här. Det är uteslutet att ta en mysig vinterpromenad eftersom man fryser fast i marken så fort man sätter fötterna utanför dörren. Det är knarrsnö ute. Det har jag älskat sedan jag var liten. Det är ju synd att farbror Celsius ska sätta stopp för mina vinterpromenader.

Nu såhär på kvällskvisten fick jag lite smått ångest över att jag fyller 18 om mindre än ett halvår. Jag som alltid har tänkt att ta körkortet precis när jag fyller 18, max en vecka efteråt. Med tanke på att jag endast kört bil i min sommarstuga, fram och tillbaka på en skogsväg, så bådar det inte så gott. Jag tvivlar på att mina körkunskaper blir kompletta på ett halvår. Jag måste måste måste fixa synundersökning snarast och sätta igång med skiten...




Oh happy days

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0