100109

Tusan så skumt det känns att börja datumet med 10. Tänkte bara om någon ville veta eller så

Dagen har varit så fruktansvärt lång, för lång! Jag vaknade tidigt för en gångs skull men somnade om och sov till 15. Sen har jag suttit i sängen och kollat på tv hela dagen fram till middagen. Därefter låg jag i badet i 3 timmar och sen tog jag en promenad med vovvis. Fab life.

Igår kollade jag på I en annan del av Köping långt in på natten. Dom är så fruktansvärt roliga allihopa men ingen slår ju Tobbe. Vilken stjärna. Imorgon börjar det sändas på tv igen och då kommer jag definitivt sitta bänkad minst en timme innan för att inte missa en sekund.

Morgondagen till ära ska jag kliva upp riktigt tidigt. Jag hann som aldrig vänta på dygnet riktigt men hey, bättre sent är aldrig. Oden ska springa på en tur, antingen ute eller i ridhuset. Det har vi inte kommit överens om än. Vi får ta oss ett snack om det imorgon. Jag ska rida honom nu 3-4 dagar i veckan, både ute och inne. Ska bli både intressant och himla kul!!

Nu - Beck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0