100111 (12)

Jag verkar leva efter mottot "ju senare desto bättre". Det verkar inte bättre. Jag ska ha en matteuppgift (a veryvery big one) inlämnad i morgon. Hade jag ens börjat på den idag? Svar NEJ. Det var så dags att börja nu ikväll när jag endast har lite drygt 24 timmar på mig. Nu kom jag på att jag har en spanskaprov som är ogjort OCH en ny uppgift vi fick idag. Dom som ännu inte har fått något nytt kan ju skratta sig lyckliga. Tänker nog svära lite för SPIT innan jag går och lägger mig.

Ikväll tjolahoppade jag lite på Diana. Jag hade förberett mig för dressyr men fick en glad överraskning när jag T sa "det är hoppning, det vet du va". Det var bara att spänna fast säkerhetsbältet och be en sista bön till guden där uppe. Så kändes det åtminstone. Hon var jättepigg till en början och plöjde fram likt en traktor. Dom sista gångerna gick det lite bättre men hon blev så trött så helt plöstligt var "vattnet" under ett hinder farligt. Samma hinder som vi hade hoppat 2-3 gånger innan, från samma håll och på exakt samma sätt. Haha! Jag är i alla fall nöjd med lektionen och det var nog hon också. Hon var hungrig som en varg när vi kom tillbaka.

Nu ska jag finslipa lite på min spanska innan jag ska inta sovläge. 00.30 känns ju ändå lite för tidigt för att sova. Eller???


På återseende,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0