100113

Igårkväll när jag kom hem från Jullys basketmatch så hann jag inte mer än att ta fram mattehäftet och räkna ut lite procenter så börjar det göra sjukligt ont i magen. Det påminde lite om min troliga blindtarmsinflammation som enligt läkarna "gick tillbaka" för några månader (år?) sedan. Jag blev livrädd och trodde att min sista stund i detta liv var kommen. Jag var beredd på att skriva avskedsbrev och testamente. Nej, kanske inte men när det bara blev värre och värre så trodde jag att det var biltur till akuten i alla fall. Jag lyckades till slut somna och vaknade 2-3 ggr under natten. Då vågade jag inte känna efter men med tanke på att jag lyckades somna så tänkte jag att det inte var någon fara.

Jag har knappt vågat röra en fena idag. Jag sa till mamma att sjukanmäla mig och sen har jag varit ute med vovvis 2 ggr. Det är vad jag har gjort. Annars har jag legat i sängen och haft ångest över matten som inte blev av igår. Jag skulle även gjort det ikväll men vad händer? Jo jag hittar en jättebra film på en hemsida som jag var tvungen att titta på. Man skulle ju kunna påstå att det var nödvändigt eftersom det var den filmen jag missade slutet på idag. Jag förstog dock inte mycket eftersom det är Camilos sida och vad är då oddsen att allt är dubbat till spanska? Haha. Bättre än ingenting.

Nu är jag i princip klar med matten men väntar med att skicka in den till imorgonbitti. Mamma ska kika igenom den och sen ska den skickas iväg. Jag tror nämligen att jag har gjort dom mesta fel man kan göra, men det får gå som det går.


God natt och på återseende,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0