100114

Jag ger upp, jag orkar inte, jag vill hem, jag vill ha en bulle...

Jully sitter och pluggar för fullt och är jättesmart. Vad gör jag? Jag sitter på facebook och läser bloggar. Fick ett nytt arbete i måndags där vi ska diskutera könsroller på en PowerPoint. Det har gått 2 dagar och jag har inte ens kommit på ett ämne. Jag tror det är dags att seriöst ta tag i det här nu och göra det riktigt bra. Eller så måste jag ta en fika i lyan.. Tough choice!

Var ner på BikBok och bytte min mjukisdress som mamma köpte igår. Jag fick en jättefin grå med "90210-tryck". Jag ville dock ha en större och i marinblått. Så det vara bara att ta på sig alla kläder som fanns i skåpet och bege sig ner. Näsan kändes som en ända stor istapp och jag var förfrusen redan vid övergångsstället över Rådhusgatan. Nu är det nödvändigt med en kaffe i lyan. Gäller bara att få med min min vän Julia som är inne i sitt arbete.


, later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0