100115

Gillar inte det faktum att alla från ås flyr till sara i stan ikväll (som vanligt) och lämnar mig hemma med min hund. Jag föreslog för min storebror att vi kunde vara här "Nej vi ska vara hos sara" fick jag till svar. Det är ganska uppenbart att han inte vill umgås med mig mer än nödvändigt ;) haha. Får blir en Let's Dance kväll med det förbaskade hundskrället. Och ingen basket heller. Vart är denna värld påväg? Jag hoppas att Camilo drar hem förstapriset på 3 lax ikväll på fifa-turneringen så att jag har någonting att glädjas åt!!

Nej nu var det dags för hunden att få sig en promenad tror jag. Mätt i magen är han iaf. Bra Elin! Mycket bra hundvakt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0