100116 (17)

Kvällen spenderades med skönfolk i kärringbacken. Jag hade oturen att få ta hand om en frusen hund hela kvällen som bara ville sitta längst upp med svansen mellan benen och skaka eller springa runt som en galning så att jag inte hinner med. Det blev alltså inte så mycket pulka för min del, men det kanske är lika bra med tanke på följderna som brukar uppstå när jag åker på en pulka. När alla ansågs sig ha frusit tillräckligt till is så drog vi och handlade godis på raggarn och sedan vidare mot byn. Vi tog oss ett sista stopp på parkeringen i Birka där det, i vanligt ordning, ska sladdas ett par varv innan vi kan åka hem. Dagen till ära frågade min bror om inte jag ville testa sladda. Hm, låt mig tänka... NEJ TACK! Väl hemma fick jag parkera i soffan och kika lite på Rocky och sedan en väldigt ofräsch skräckfilm på 5an. Jag tippar på ungefär 2 timmars sömn i natt...

Resten av kvällen har jag och mi muchachito Camilo smidit planer inför sista helgen i augusti, eller mer känt som Skoterns julafton. Det ska köras en jävla massa skoter och bastas som aldrig förr!! Skönliv

Nu ska jag invänta John Blund och sedan sova ett par timmar innan jag ska åka och rida imorgon. Det blir nog tidig ridning som det ser ut, om jag ska få skjuts av bror innan han drar till stugan.

Jag vill göra en sista lite halvarg hälsning till mina kära klasstjejer som inte tog tummen ur röven och begav sig till Ås. Nu när det var FF och allt. Dålig stil... Men puss för att ni är bäst!!


Tjingeling,


Kommentarer
Postat av: e

elin elin!

skoterns julafton sista helgen i augusti?

2010-01-18 @ 22:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0