100121

Jag tog mig en fin sväng på Oden på Jennifers lektion ikväll. Slutade halv 5 idag så jag hade tur som slapp rida ute i mörkret. Det är så roligt att rida honom just nu. Nästan allt gå bra, och gör det inte det så gör han ändå så gott han kan. Finhesten!

Nu ska jag knyta mig




Är fruktansvärt less på det mesta nu. Kan inte fatta att folk har så jävla lite fritid så dom måste analysera precis allt, och ändå inte ha rätt. Jag förstår inte hur det kan bli så stor grej av precis allt som händer i denna stad. Har haft givande samtal fram och tillbaka ikväll som har slutat med slutsatsen: Östersund är en sjuk stad. Det finns som inget annat alternativ.


Räknar dagarna till nästa helg nu. Vill bara köra lite skoter så blir allt bra igen sen! Hoppas han lever min fina lilla skoter som står så kall utanför stugan. Hoppas han fick täcke på sig bara!!



Vill helst inte göra nånting alls, ska jag göra nåt ska det vara nånting najs
Jag vill bara leva på en grön kvist, bara leva mitt liv med en skön tvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0