100122

Natten till idag sov jag ungefär 1-2 timmar skulle jag tippa på. Vaknade med jordens värsta huvudvärk och tänkte verkligen inte spendera denna dag på skolan. Lite lessen över att missa psykosoc. och allt som har med Egna 5 att göra, men vad gör man? Jag håller dock tummarna för att jag inte missade så mycket av Rättskunskapen, för då kan det bli problem i kommande prov och redovisningar har det visat sig.

Ni kan ju bara gissa vart jag spenderade mig dag. Ni har rätt, i soffan eller sängen. Inte blev det utgång med saran heller. Det blir det ändring på för jag känner en stark sara-åse-elin-abstinens! Den tredje är dock i Egypten och gottar sig just i denna sekund. Satana perkele!

Drar nog iväg till stugan imorgon med grabbsen. Det är fullt hus i min stuga, men det gör ingenting för jag äger en helt egen säng så plats finns det allt. Bror har lovat bort sin egen så han får sova på soffan hähähä. Jobbigt att min skadeglädje inte direkt är nödvändig eftersom han tydligen gillar vår soffa. Han har tydligen sovit i den de senaste 2 gångerna han har varit där.

Nu - bedtime!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0