100124

Hoho, en månad sedan det var julafton! Tänka sig..

Dagen har varit lika händelsefattig som alla andra dagar. Vaknade halv 3 och sen har jag jobbat lite med min PowerPoint-redovisning som jag ska ha imorgon. Fick lite dåligt samvete när jag kom på att jag har haft mer än 2 veckor till det här arbetet och har i princip gjort allt idag. Vad tusan tänker jag med?

Igårkväll var jag iväg och hoppade lilla Diana en sväng i ridhuset med Bella och Bogart. Jag tyckte det gick förvånansvärt bra. Jag slarvade ett par gånger men som tur var så kom Jennifer in med Uvanti efter ett tag och hjälpte mig. Jag känner ju att jag gör fel men av någon jävla anledning så behövs det alltid någon som säger till mig vad jag ska göra?! Jag blir tokig. Jag måste verkligen börja känna sånt där själv nu. Tur jag fortfarande är kvar på en ridskola ;) Jag har även blivit lite hopprädd kände jag. Kanske inte så konstigt egentligen med tanke på att jag inte har hoppat ordentligt sedan sista tävlingen på Kapten. Så nu har jag anmält mig och Diana till nästa Tusse-träning. Jag håller tummarna att lillfia orkar ett helt pass, men det återstår att se.

Nu ska jag skutta i duschen och sedan åka ner till min lilla mormor och kika på "I en annan del av Köping".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0