100125

Misslyckad dag. Så ända in i fan ska jag tala om! Kvällen igår var ju rätt bäst. Gott fika hos momma med hela familjen (för en gångs skull) samlade. Kollade på I en annan del av Köping och skrattade åt Tobbe. Åkte hem och gjorde klart mitt manus till redovisningen jag skulle ha idag. Lägger mig för att sova och vad händer? Jag blir klarvaken och kan inte somna. Jag ligger vaken till 4, börjar få panik över att det är måndag dagen efter vilket innebär skola, blir ännu mer vaken. Klockan blir 5 och jag går ut i vardagsrummet och glor på tv, får ännu mer panik när jag inser att jag bara blir piggare av att se på tv. Går in på rummet igen och somnade i samma sekund som pappas väckarklocka ringer. Sover mellan 7 och 11 men har för lite energi i kroppen för att kliva upp. Sammanfattningsvis skulle man kunna säga att jag sovit 4-5 timmar denna natt.

Ikväll hoppas jag att jag lyckas bättre. Vi åt gott fika hos momma även ikväll. Innan middagen storhandlade jag och mami och skulle sedan åka och köpa en ny mobil till mig (jag vet, fråga inte). Vi fick "hjälp" av den otrevligaste onoff-arbetaren jag någonsin stött på så vi gick över till Elgiganten istället. Mobilen skulle komma in imorgon så vi provar då istället. Känns skönt att slippa touch faktiskt. Jag kan ju alltid byta någon gång ibland om jag inte klarar mig utan min fina lilla rosa mobil.

Nu ska jag göra ett seriöst försök med lite sömn inatt men jag kan inte påstå att jag är särskilt trött, snarare tvärtom - klarvaken!

Tjing,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0