100126

Tjoho tjohej!

Imorgon ska det tydligen bli snöoväder så jag bunkrar upp med halsduken tills imorgon. Och leggings är ju bara att glömma för jag tänker icke frysa häcken av mig. Kändes ju rätt skönt om det var helg typ nu, men måste vänta ett par dagar till. I helgen är det skoterns julafton och jag längtar snart ihjäl mig. Jag har inte kört skoter på... några veckor. Jag blir nog snart galen om ingen släpper iväg mig. Pappa åker upp redan på torsdag och gissa om jag kommer vara avundsjuk. Åker upp med broren på fredag istället men han slutar runt 5 trodde han. BARA VI INTE MISSAR STJÄRTLAPP-TÄVLINGEN SÄGER JAG BARA!!! Då har han satt sin sista potatis.

Var iväg och köpte mig en ny mobil såhär på eftermiddagen. Så ini bomben skönt att slippa den förbaskade touch-mobilen. Det går snabbt som attan att skriva när man har ett helt tangentbord att knappa på. Vi fick även fikagäster på besök ikväll. Moster, Anders och momma kom hade med sig semlor, goda semlor. Nu har jag ätit min semla för i år.

Jag känner mig faktiskt lite trött ikväll så jag borde sova innan jag blir pigg igen.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0