100127

Det var ju inte helt fel med en mysdag såhär mitt i veckan precis. Men å andra sidan så är varje onsdag väldigt slapp. Vi har block-läsning hela dagen vilket innebär X antal promenader till lyan, några minuters seriöst plugg och sen pladder och skratt resten av tiden. Större delen av klassen är ju ganska bäst just nu och det är ju inte heller någon nackdel.

Vi smet iväg lite tidigare idag efter fikat. Det innebar att jag kunde ta 15.15 bussen för första gången på en onsdag. Kom hem i bra tid så att jag hann varva ner ett tag i soffan innan det var dags att varva upp igen för ridning. Kaptenan fick sig en springtur idag och det var inte helt fel. Det är några veckor/månader sedan jag red honom och jag kände verkligen hur jag har saknat knäppisen. Han pinnar på allt vad han orkar men ändå är det någon ilsken jävel på ryggen som ska ha han att springa fortare. Bra onsdag.

Imorgon är det torsdag och jag har inte läst en endaste sida i spanskaboken sedan jag och Julia läste igår. Dumt. Den ska vara klar och redovisad nästa vecka tror jag. Måste skynda, måste skynda. Lite jobbigt är det att jag inte förstår så mycket. What doesn't kill you makes you stronger.

Nu ska jag hoppla i säng och sova tills jag vaknar


Bästa Kaptenen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0