bättre sent än aldrig


Jag har inte dött. Jag har sommarlov.

Jag gör absolut ingenting om dagarna men ändå har jag inte "tid" att uppdatera. Men vem vill egentligen läsa om hur tråkigt jag har, och hur många myggbett jag fick hos robin, och hur det gick att borsta tänderna idag, osv?

Igår var jag i alla fall på folkrace och hejjade på bror och robin när dom körde. Det gick inge vidare med bilras och en växellåda som inte var så kry. Vi klarade oss genom hela dagen iaf. Jag blev helt stekt på armarna och på kinderna. Ett under att jag inte blev mer bränd på axlarna. Lite tur ska man ha emellanåt.

Kvällen har i stort sett spenderats i en bil. Vi hämtade en fyrhuling och fick sitta i bilkö i närmare en kvart. Puh! Nu bli det lök i soffan resten av kvällen tror jag minsann. haj!

Kommentarer
Postat av: emma

snälla rösta på den uberfina skon jag designade (A) http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=W3RQhS5pf04EUCIglDAcNY8vnphR8RjTHyhoGZTkWNmrPvL1yJR0#shoeGallery

2010-07-18 @ 21:08:16
URL: http://iqfria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0