fan också!!


Här sitter jag i Östersund, Ås för att vara exakt, och det regnar och åskar. Egentligen borde jag vara med mina flickor i Enköping på militärcamp. Jag tar det från början, och för att göra det kort..

I lördags var jag på folkrace hela dagen. När jag kom hem (vid 3 ungefär) började jag må dåligt så jag la mig i sängen. Där har jag legat sedan dess med magont, feber och annat otrevligt. Jag började må ganska bra i söndags eftermiddag, men redan senare på kvällen blev det värre med febern. På morgonen samma dag vi skulle åka så vaknade jag och kallsvettades och hade ingen röst. Halleluja! Kändes inte så lockande med en 7 timmars tågresa och sen 10 hårda dagar därefter. Istället valde jag att stanna hemma.

Idag är första dagen jag är uppe på benen, mer än att gå på toan och duscha osv. Idag är första dagen jag har ätit en riktig måltid. Idag är också första dagen jag har mer än en morgonrock på mig. Det går bra nu.

imorgon har jag bestämt mig för att jag ska vara "frisk" och hjälpa mamma att baka och städa inför brors födelsedag på torsdag.


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0