måndag 2010-07-26


En vecka sedan jag skrev sist, mer eller mindre.

Helgen var mysig. I onsdags träffade jag sara och åse inne i stan. Vi handlade gott och parkerade i badhusparken och pratade av oss lite. Sen tog jag och åse en välbehövlig promenad hem till henne och kikade på twilight. På morgonen begav vi oss till travet och hejjade på Bella när hon tävlade, och Kapten förstås.

I torsdags var jag på tävling hela dagen. Åkte med Bella från ås redan på morgonen strax efter 8. Vid 2-3 nån gång kom bror och hämtade mig så rejsade vi ner på stan en snabbis. Där blev det inte mycket gjort. Vi satt och  väntade på att Rasmus skulle klippa sig och sen tog jag buss hem.

I fredags var jag hemma hela kvällen.

I lördags förfestade vi hos Cilla i lugnvik för att sen åka in på stråket. Vi kom in till stan lite väl sent så köerna var alldeles för långa för att vi skulle orka ta oss in i något tält. Därför spenderade vi största delen av kvällen på New York och sen käkade vi nattmat på Max. Marius åkte bagagelucka hela vägen från Wargen till Lugnvik där vi slocknade hos Cilla.

Igår satt vi hela kvällen hos Cilla, återigen, och kikade på film. Mycket bra film!


haaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0