onsdag 2010-07-07


Största delen av kvällen har spenderats på julias gård med alla gubbar, tapas, frukt och projektor med fotboll. Vi satt på nålar (och då bör det nämnas att varken hon eller jag är fotbollsintresserad) hela matchen och till slut vann våra favoriter. Tjoho!! Efter matchen gav vi upp eftersom robin inte hade tid att komma och kramas ikväll heller. Då fick jag något ryck att jag ville in på krogen. Mamsen och papsen kom och hämtade mig hos julias men då var inte flickorna på krogen ikväll men då åkte vi in till stan i alla fall för att kolla läget.

Det roliga slutade ju dock redan i lugnvik där vi körde på en katt. Hur kul var det då?! Bland det äckligaste och läskigaste jag sett någon gång i hela mitt liv. Jag tänker bespara er med detaljer men det var verkligen vidrigt hur katten såg ut sen. Polisen skulle som tur var komma och ta hand om den så vi behövde inte stanna kvar.

Vi avslutade iaf med att åka och handla tandkräm till familjen Nolervik på raggarn och sen åkte vi raka vägen hem till bygden. Inga fler olyckor, tack!


be sure before you close that door

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0