skiter väl en raggare i!


Min kväll tog en vändning. Jag stog inte ut med att vara hemma en kväll till så jag följde med vännerna in till stan och kikade på invigningen av storsjöcupen. Det kändes som att alla var under 14 år så det var kanske ingen höjdare direkt. Vi drällde på stan ett tag innan vi åkte till maxi och käkade körv. Sen har jag och julia hängt på bygden ett tag och pratat av oss.

Det var dags att slänga över lite bilder från kameran till datan så inom kort kanske det kommer foton från roliga kvällar på bygden (och förmodligen från andra platser också). Kan ju slänga in en dagens outfit bara för att jag vill vara lika cool som min vän julia olsson. PUSS



DEPERATA HEMMAFRUAR, DIRR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0