tisdag 2010-07-06


Mitt största misstag den senaste veckan var INTE att stanna uppe med julia till halv 5 varenda natt. Mitt största misstag den senaste veckan var att åka med mina vänner och bada i önsjön i förrgår. Nu ligger jag förkyld som attan i sängen och kan inte andas genom näsan alls. Dessutom har jag miljoner myggbett över hela kroppen så jag ser ut som en prickig korv.

Just därför känns det inte så aktuellt att följa med tjejerna ut på krogen imorgon, samtidigt som det vore hur skoj som helst. Förmodligen stannar jag hemma och tillfrisknar och går ut i helgen istället.

På lördag ska jag på folkrace och kolla när Robin och bror kör, det är i alla fall spikat.


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0