tisdag 2010-07-20


Skön dag. Började min dag med en powerwalk som sagt, sen vidare ner till momma där jag satt i soffan och sluskade med mitt svett. He-he. Jag kollade på Djungeldjuret Hugo och åt kladdkaka, bra efter motion har jag hört. Fick skjuts hem av mamma och duschade. Precis när jag klev ur duschen var det tydligen skitbråttom för pappa hade kommit hem med en ny bil som vi skulle provköra, och det skulle vi göra till stugan i Fåker. Det var bara att kasta på sig kläder och sätta sig i världens förmodligen fräshaste bil, och då skämtar jag inte. Eller jo, Escalade tar nog priset.

När vi kom hem var det jordgubbstårta hos momma och sen skulle jag leka med Robin. Det blev inte riktigt så när han drog iväg och skulle hjälpa sin farmor med nånting. Imorgon ska jag förhoppningsvis till Frösö Zoo med åse-påse. Vi måste hälsa på våra vänner i apburen!


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0