måndag 2010-06-07



Lär ju vara en av dom skönaste dagarna hittills. Morgonen ska vi ju inte ens prata om, men den räknas inte ens. Vi gjorde iaf lite och ingenting på skolan. Eller jag och Jennifer gjorde ett fierce arbete på samhällen, och sen var vi done. Hade betygssnack resten av dagen och jag avslutade med att göra det där förbaskade provet. Nu har jag skrivit min sista mening om rättskunskap i hela mitt liv kan jag lova. Aldrig mer!

Resten av dagen/kvällen har spenderats framför skype med johan, minus en kort paus för en fika hos momma.

på fredag är det min tur!!

Imorgon ska det klivas upp tidigt och göras klart ett arbete som jag inte orkade göra klart ikväll. Känns ju rätt skönt med en sovmorgon imorgon och endast 2 lektioner. Nu börjar livet!

pusss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0