måndag 2010-06-14


Helt sjuk helg. Jag har haft så sjukt jävla roligt!! Tack grabbar.

Det var minst sagt impulsivt från min sida. Kvällen innan hade vi myskväll i Lugnvik hos Cilla och då hade jag ingen aning om hur det blev för killarna, för då skulle jag egentligen inte ens med. Senare på kvällen var det en av grabbarna som hade ångrat sig/fick inte för sin föräldrar och då fanns det plats i bilen. Men då hade dom ingen bil längre. Dom letade och letade dom stackarna och sen sov jag.

Fredag morgon vaknade jag av att Robban ringde, + att jag hade fått sms av dom att dom hade bil och att jag skulle med. Låg och velade ett tag. 70 mil enkel resa. Till slut var det bara att bestämma sig och då skuttade jag upp och packade väskan. Drog till skolan och hade avslutning med klassen, sprang ner på banken och tog ut cash från mitt sparkonto, bussen hem och sen upphämtning av grabbarna. Vi åkte till Lillänge för dom skulle köpa ett tält och jag köpte lite smågrejer. Sen bar det av!!

Vi kom fram till Mantorp utanför Linköping kl 22 på kvällen. Vi satte upp tälten på en gång och sen var det party! Vi gick runt och kollade på bilar och avslutade i "partytältet". Sen sov vi.

På lördagen kikade vi på bilar hela dagen och mådde dåligt. Det blåste hur mycket som helst och var inte särskilt bra väder, men det gick. På eftermiddagen käkade vi middag på Frasses en bit bort, gjorde oss iordning och sen var party som fasen. Skäms lite över att jag inte kommer ihåg nånting från kvällen, men det är livet på en pinne.

Nu är vi i alla fall hemma. Några fler blåmärken, skavsår och skrapsår men det gör absolut ingenting. Det var värt varenda krona, och varenda mil i Robbans mammas bil.



haaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0