onsdag 2010-06-02



Idag kom min iphone och det har inte varit annat än problem med den. Eller så är jag oteknisk. Det är helt enkelt lättare att skylla på telefonen. Jag har inte lyckats lista ut varför internet inte funkar, och jag vet fortfarande inte om jag har kontantkort eller abonnemang. Jag antar att det visar sig när räkningen kommer nästa månad.

Imorgon är det tänkt att jag ska gå på skolan i alla fall. Har förhoppningsvis inga jobbiga lektioner, förutom bokredovisningen på morgonen. Det borde inte bli någon katastrof eftersom jag har skickat mitt manus och tränat in en perfekt berättarröst likt Henning Mankell.
Det ska göras ett besök på banken imorgon, också ska jag träffa Robbis och köpa studentpresent till studenten vi ska fira på fredag. Tjoho! Resten av kvällen ska jag spendera med mina älskade restuppgifter.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0